Voor een extra gift in de kratten van de Voedselbank

Jaarlijks zamelen de Lionsclubs in Nederland in de maand december DE punten in voor het goede doel. De actie wordt ruimhartig ondersteund door Douwe Egberts.

Na de jaarwisseling konden wij de Voedselbank Delft bijna 1900 pakken koffie 'overhandigen'. Nog altijd staan ruim 400 gezinnen ingeschreven bij de Voedselbank.

Deze gezinnen kijken erg uit naar een pak goede koffie, iets extra's voor hen!

De Lionsclub Delft en Lionsclub Nootdorp-Pijnacker hebben net als andere jaren in vrijwel alle supermarkten en een aantal andere locaties in  Delft, Den Hoorn, Delfgauw, Nootdorp en Pijnacker een grote inzamelingsdoos neergezet om de punten in te deponeren (heel graag in zakje of envelop). Nog prettiger is het wanneer die punten al geteld zijn.

Vrijwel iedereen heeft ergens nog wel DE waardepunten bewaard. En wie eerder zijn punten aan deze actie heeft gedoneerd, heeft natuurlijk met vooruitziende blik in het afgelopen jaar door gespaard.

De dozen zullen de gehele feestmaand december bij de winkels blijven staan.

Uw bijdrage aan deze simpele maar prachtige actie is van harte welkom!!

Wij verheugen ons op uw bijdrage en op een schitterend resultaat, waarvan wij u te zijner tijd weer op de hoogte zullen brengen.

De lijst van inzamelingspunten:

- AH supermarkten: Choorstraat, Brabantse Turfmarkt en bij winkelcentrum In de Hoven

- Jumbo supermarkten: Dasstraat en  Bastiaansplein

- Plus supermarkten: Den Hoorn, Bikolaan (Delft) en Van Foreestweg (Delft)

- Coöp supermarkten: Hof van Delftlaan en Nassaulaan

- Wasmachinehuis ( Noordeinde )

- Apotheek :  Hof van Delft (Phoenixstraat)

- Societeit Standvastigheid ( Phoenixstraat )

- Allround Sportschool  ( Zuidhoornseweg in Den Hoorn ))